Intialaisia mausteita ja muutama treeni.

IG-profiilikuva2

Viime viikon Tukholman reissulla kävimme syömässä Intialaista ruokaa. Valitsin listalta tandoorikanaa, jossa oli paistettuja vihanneksia. Maistui! :) Intialaisessa ruoassa käytetään paljon mausteita. Erityisesti chili, kurkuma, inkivääri, korianteri, kaneli, valkosipuli ja jeera eli juustokumina ovat viikottaisessa käytössäni kun laitan ruokaa. Intialaisesta makumaailmasta inspiroituneena tein itselleni torstaina pikaruokaa käyttämällä mm. juustokuminaa vihannesten mausteena.

20160814_160245
Intialaista tandoorikanaa

20160814_154647

20160818_182034
Paistettuja vihanneksia ja lohta.

20160818_182055Keskiviikon treeni tuntui torstaina niin paljon lihaksissa että päädyin pyöräilyn lisäksi venyttelemään ja rullailemaan lihaksia. Tänään ei tuntunut ollenkaan pahalta. :)


 

Keskiviikon salitreeni:

ylätalja kapea vastaote 30 / 4 x 10

päänylivienti 12 kg / 4 x 12

jalkaprässi 100 kg / 4 x 12

takareisikoukistus maaten 30 / 4 x 10

keskivartalolle: jalkojen nosto + staattinen alavatsa 3 kierrosta ja pitoja syville lihaksille 3 kierrosta


Perjantain vetotreeni:

alkuverryttelyksi juoksu Kupittaan madolle noin 15 – 20 min.

3 x 5 min. vetoja/ 3 min. palautus (matkat 1,01 km / 1,02 km / 1,03 km)

loppuun verryttelyä ja muutama kyykky pitkällä askeleella lähinnä venyttelyn vuoksi


Iloista viikonloppua!